Post pics of how your foxbody currently sits

  • Sponsors(?)


Bossed

Well-Known Member
May 16, 2010
182
228
63
Nice Brian! The boy doesn't get to drive this one, right? Lol
Lol, yeah we're gonna give it another try. He graduated High School last week. He's got a couple of months before he leaves for boot camp (National Guard), so I'd like to get it done so he can drive it before he leaves. If I were as fast as you, it'd be no problem. :nice:
 
  • Like
Reactions: Davedacarpainter

droopie85gt

Hookers and Beer for life!
Dec 26, 2016
938
665
123
Cordova, TN
finally got her rolling and out of garage getting ready for the irs
IMG_3156.JPG
IMG_3155.JPG
@eighty5fox Is that primer, paint or Plastidip? A guy at work actually photoshopped my 85 in Olive Green as a joke. It had black and gray camo stripes, but I said hey, turn the stripe layers off, that looks pretty good. With the Gold wheels, that does look pretty damn sharp.

He also 'shopped it Hot Pink and Purple. And surprisingly, the Hot Pink looked pretty cool too, but I imagine it would get old quick. Now, I might be back to Olive Green!
 

eighty5fox

Well-Known Member
Sep 29, 2016
172
166
63
31
mass
@eighty5fox Is that primer, paint or Plastidip? A guy at work actually photoshopped my 85 in Olive Green as a joke. It had black and gray camo stripes, but I said hey, turn the stripe layers off, that looks pretty good. With the Gold wheels, that does look pretty damn sharp.

He also 'shopped it Hot Pink and Purple. And surprisingly, the Hot Pink looked pretty cool too, but I imagine it would get old quick. Now, I might be back to Olive Green!

Droopie it is paint its a company called gci i believe they sell paint for jeeps and military restoration vehicles it was surprisingly very cheap. The color combo looks very nice with the gold wheels i have alot more to come
 

Mustang5L5

This is a big reason why I pulled it out
Mod Dude
Feb 18, 2001
31,356
7,610
224
Massachusetts
Had mine out this Am. Only opportunity to drive this weekend and with some showers possible I took a chance. Got caught in some light rain and had to put the wipers back on. (I keep in hatch). The last time I drove this car in the rain was possibly 2003 or so.

Feels good to put miles on it. Kinda looking forward to my new suspension and chassis bracing I'll install soon.

Really craving a car show. Haven't hung out with other car guys in a while

Gas station pics

IMG_8488.JPG
IMG_8492.JPG
 

BlakeusMaximus

“Blakeusdoneimus”
Jul 12, 2017
1,666
913
153
Car is sweet Mike. Funny, New Mexico doesn’t require front license plates. To me that looks funny. But, our state is all F’ed up. :crap:
 
Last edited: